ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ - ΠΟΙΗΜΑ


            Μούπαν Μαίρη πώς βρίσκεσαι
            τώρα  στη Σαντορίνη
            σε περιμένω γύρισε                                                                   
            κάτι καλό θα γίνει
                                              
            Γύρισε Μαίρη γρήγορα                                                              
           πίσω στό Γαλαξείδι
           μαζί να το γλεντήσομε
           στο φετινό ταξίδι
                                        
     
           Tό Γαλαξείδι έχει ομορφιές
           χρυσό μου περιστέρι
           έχει πάρα πολλές χαρές
           τώρα το καλοκαίρι

           Τά πρωινά θα κάνουμε
μπάνιο στο Καλαφάτη
στην άμμο θα ξαπλώνουμε
 κουκλάρα μου αφράτη

Το βράδυ βόλτα στο κεντρί
καί εκεί στη παραλία
μαζί Μαράκι μου γλυκό
 θα γράφουμε ιστορία

Τις Αυγουστιάτικες βραδιές
            με ωραία φεγγαράδα
 θα σε πηγαίνω κούκλα μου
            ρομαντική βαρκάδα


Μακριά απ΄ τά μάτια τ’ άπονα
            του κόσμου τη κακία
            θα αλλάζουμε καυτά φιλιά
            ωραία μου Μαρία

Κάτω άπ’ τ’ αστέρια του ουρανού
οί δυό μας στη βαρκούλα
θα κάνουμε τά κόλπα μας
γλυκειά μου Μαριγούλα

 Θα κάνουμε όλα τά έξυπνα
τά πονηρά κι ωραία
πού πάντα κάνουμε μαζί
κουκλάρα μου μοιραία

Θ’ ανάψουνε τά πέλαγα
θα σηκωθεί φουρτούνα
άπ’ τά φιλιά μας τά καυτά
γλυκειά μου Μαριγούλα

            Καί ενώ μπουνάτσα ήτανε
 καί η βάρκα δεν κουνιόταν
αγρίεψε η θάλασσα
καί τώρα τρανταζόταν

Τρίζανε τά μαντάλια της
 τρίζανε τά πανιόλα
            όλη η βάρκα έτριζε
Μαρία μου  μαργιόλα

            Αγιώργη μου πούσαι στο νησί
            Καί σύ Άγιε Αντρέα
Βοηθήστε με το φουκαρά
για να τά βγάλω πέρα

Καί τελικά μπατάρισε
το όμορφο βαρκάκι
 απ’ τή μεγάλη φούρια μας
            γλυκό μου Μαρικάκι  
                                                     Γαλαξείδι  Ιούλιος   2018
                              Aντώνης   Ευθ. Χατζηγιάννης – Σκούμπελος.
Το ποίημα αφιερώνεται με πολύ αγάπη  στήν εκλεκτή Γλυκύτατη  καί ωραιότατη     Μαρία, στο Μαράκι.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις