Οι στόχοι για την προβολή του δήμου Δωρίδος- Πλούσιο πρόγραμμα δράσης στην έκθεση ιδεών

Στην έγκριση του ετήσιου προγράμματος δράσης σχετικά με την τουριστική προβολή της περιοχής προχώρησε το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δωρίδος το απόγευμα της Δευτέρας. Την εισήγηση του θέματος έκανε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Παλασκώνης, ο οποίος ανέφερε αναλυτικά τα παρακάτω:

«Η τουριστική προβολή του Δήμου Δωρίδος στοχεύει κυρίως στην προώθηση διάφορων μορφών τουρισμού όπως: του αγροτοτουρισμού, του οικοτουρισμού, εναλλακτικού, του ορειβατικού και περιηγητικού τουρισμού, του θρησκευτικού, παραθεριστικού, κυνηγετικού, αλιευτικού, καταδυτικού, αρχαιολογικού και ιστορικού τουρισμού, ως μέσων για την ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας και της οικονομικής ανάπτυξης γενικότερα.
Κεντρική επιδίωξη είναι η προβολή και η συνεχής παρουσία του Δήμου Δωρίδος στα δρώμενα που σχετίζονται με τον τουρισμό, με βάση τα γνωστά τουριστικά «προϊόντα» του.
Επιμέρους δράσεις:
 Δημιουργία τουριστικής ιστοσελίδας για επικοινωνία και ενημέρωση
 Προβολή μέσω των κοινωνικών δικτύων (social media)
 Εκπόνηση ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού τουριστικής προβολής
 Διαφήμιση σε τουριστικές ιστοσελίδες (προβολή συνολικά του Δήμου σε τουριστικές ιστοσελίδες πανελλαδικού ενδιαφέροντος και μπορεί ένα μέρος να αναλωθεί σε στοχευμένη διαφήμιση Google.
 Βιντεοσκόπηση περιοχών του Δήμου, εναέρια πλάνα με Drone
 Δημιουργία εύχρηστων prospectus έγχρωμων τριπτύχων κλπ, (συγγραφή κειμένων, διαμόρφωση μακέτας, εκτύπωση)
 Δημιουργία έγχρωμων cart postal (διαμόρφωση μακέτας, εκτύπωση)
 Παραγωγή τηλεοπτικού σποτ/μακέτας (για κάθε προβολή του Δήμου ή σημείων ενδιαφέροντος σε ΜΜΕ).
 Διαφήμιση σε τουριστικά έντυπα – αφιερώματα (αφορά αφιερώματα τουριστικών εντύπων ή ένθετων σε μεγάλης κυκλοφορίας ημερήσιες και Κυριακάτικες εφημερίδες).
 Συμμετοχή σε εκθέσεις με σκοπό την τουριστική προβολή του Δήμου.
 Προσθήκη ξένων γλωσσών στα πάσης φύσεως διαφημιστικά έντυπα.
 Παρουσία σε εκθέσεις σημείων – στόχων με το αντίστοιχο υλικό.
 Προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων του Δήμου.
 Προβολή των τουριστικών πόρων του Δήμου.
 Προβολή των τοπικών προϊόντων.
 Εκτύπωση χαρτών με τοπωνύμια που έχουν τουριστικό ενδιαφέρον, οδικούς άξονες, μονοπάτια με ειδική σήμανση.
 Φωτογραφικό υλικό από όλα τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.
 Τοποθέτηση πινακίδων πληροφόρησης τουριστών σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς και τα ενδιαφέροντα σημεία των Τοπικών Κοινοτήτων, σε όλο το οδικό δίκτυο του Δήμου.
Σύμφωνοι με παρατηρήσεις και προτάσεις
Τη σύμφωνη γνώμη μου με τα όσα ακούστηκαν κατέθεσε αρχικά ο Γιώργος Κουλούλας, εκφράζοντας την ευχή να γίνουν αν όχι όλα, τουλάχιστον τα περισσότερα. Μάλιστα ο πρώην δήμαρχος δεν παρέλειψε να θέση ένα ακόμα θέμα, αυτό της ισόρροπης προβολής των περιοχών του δήμου, αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς να εννοηθεί πως οι μέχρι σήμερα επιλογές δείχνουν μία εύνοια προς τα παραλιακά- πεδινά του δήμου.
«Στη θετική κατεύθυνση βρίσκεται η εισήγηση», είπε και ο κ. Παπαγεωργίου, σημειώνοντας πως η καλύτερη διαφήμιση της περιοχής είναι οι ίδιοι οι επισκέπτες της, αρκεί βέβαια αυτοί να μείνουν και ευχαριστημένοι. Χωρίς να κρυφτεί μάλιστα πίσω από τις λέξεις έκανε λόγο για έλλειψη καλής επιχειρηματικότητας, η οποία όμως κάνει βήματα τα τελευταία χρόνια, ενώ κατέθεσε και την πρότασή του για το πως ο δήμος μπορεί να αποκτήσει οφέλη προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες. Μίλησε για την αξιοποίηση δημοτικών ακινήτων τα οποία θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης- ευαισθησίας, φιλοξενώντας κόσμο με ένα μίνιμουμ κόστος.
Για ένα πολύ σημαντικό θέμα, που όμως έως σήμερα δεν έχει τύχη της ολοκληρωμένης προσέγγισης που θα έπρεπε, έκανε λόγο για Γιάννης Λάιος, ζητώντας την εστίαση της προσοχής στα σημεία όπου μπορούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κόσμου, αρκεί βέβαια να φτιαχτεί η πρόσβαση προς αυτά. Επίσης κατέθεσε την πρόταση να τοποθετηθούν διαδραστικοί πίνακες, πχ στην πόλη της Ναυπάκτου, οι οποίοι θα παρέχουν το σύνολο των πληροφοριών για το τι μπορεί να δεν όποιος επισκεφτεί τη Δωρίδα.
«Το βασικότερο εργαλείο είναι η στρατηγική, καθώς αυτή θα μας δείξει τι θέλουμε να πετύχουμε, αλλά και πως θα το πετύχουμε», είπε ο Κώστας Αντωνόπουλος, ζητώντας την καταγραφή όλων των δεδομένων, και στη συνέχεια την εστίαση στους στόχους. Ο πρώην αντιδήμαρχος μάλιστα δεν παρέλειψε να αναφέρει και τη σημασία που έχει πλέον για τον κάθε δήμο η παρουσία του στο διαδίκτυο, καθώς εκεί βρίσκεται ο μεγαλύτερος όγκος του επικοινωνιακού παιχνιδιού. Τέλος, και πριν το σώμα ψηφίσει ομόφωνα τη πρόταση του εισηγητή, το λόγο πήρε και ο κ. Κατσούδας, πρόεδρος του Παλαιοξαρίου, ο οποίος τόνισε τη σημασία που έχει για την κάθε περιοχή η ανάδειξη της ιστορίας της, αλλά και η προώθηση του πρωτογενούς τομέα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις