Αντίστροφη μέτρηση για την Ολυμπία Οδό
· Σ΄ ένα μήνα παραδίνεται η σήραγγα Παναγοπούλας και ο δρόμος μέχρι Ξυλόκαστρο
· Σε μια νύχτα μετατόπισαν τα διόδια του Ρίου
Σε λιγότερο από περίπου ένα μήνα, θα λειτουργήσουν οι Σήραγγες Παναγοπούλας και το τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο. Αυτό δήλωσε σε αρκετές συνεντεύξεις που παραχώρησε τις προηγούμενες μέρες ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Οι Σήραγγες Παναγοπούλας αποτελούν το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στην κατασκευή του άξονα από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα και είναι το "καμάρι" της Ολυμπίας Οδού. Η μία από αυτές με κατεύθυνση προς Αθήνα θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με 4χλμ.
Με την ολοκλήρωση τους θα τελειώσει και το "βάσανο" της διέλευσης στην περιοχή η οποία είναι διαβόητη για τις κατολισθήσεις της. Προ ημερών υπήρξε μία μικρή κατολίσθηση που όμως αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά.
Το άλλο τμήμα που θα παραδοθεί είναι 6χλμ και θα φτάσει τον αυτοκινητόδρομο μέχρι το Ξυλόκαστρο. Το τμήμα αυτό έχει μεγάλη ωριμότητα και αυτή την εποχή γίνονται οι τελικές εργασίες.
Από εκεί και έπειτα θα έχουμε την παράδοση όλου του δρόμου μέχρι το τέλος Μαρτίου που θα χαρακτηρίζεται ως λειτουργικός και του συνόλου του έργου μέχρι τον Αύγουστο με μία εξαίρεση του έργου του Υπέρ-Κόμβου του Ρίου.
Στο μεταξύ τον καλύτερό τους εαυτό έδωσαν οι εργαζόμενοι του συνεργείου που είχε αναλάβει το έργο να ξηλώσει τον παλιό, πλέον, σταθμό των διοδίων της Πατρών – Κορίνθου στο Ρίον. Το συνεργείο εργάστηκε από τις 6 το απόγευμα, οπότε και έκλεισε ο δρόμος, μέχρι το τις πρώτες πρωινές ώρες, ώστε να ολοκληρώσει το έργο, εντός των χρονοδιαγραμμάτων και να παραδώσει τον δρόμο που είχε κλείσει πριν από τις έξι τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Τα νέα διόδια στην Πατρών-Κορίνθου βρίσκονται πλέον σε νέα θέση, λίγο πιο μακριά από αυτή στην οποία βρίσκονταν στο Ρίο. Τα νέα διόδια τέθηκαν σε λειτουργία από το βράδυ της Πέμπτης και σταδιακά αυξάνονται οι λωρίδες κυκλοφορίας προς Αθήνα.
· Σε μια νύχτα μετατόπισαν τα διόδια του Ρίου
Σε λιγότερο από περίπου ένα μήνα, θα λειτουργήσουν οι Σήραγγες Παναγοπούλας και το τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο. Αυτό δήλωσε σε αρκετές συνεντεύξεις που παραχώρησε τις προηγούμενες μέρες ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Οι Σήραγγες Παναγοπούλας αποτελούν το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στην κατασκευή του άξονα από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα και είναι το "καμάρι" της Ολυμπίας Οδού. Η μία από αυτές με κατεύθυνση προς Αθήνα θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με 4χλμ.
Με την ολοκλήρωση τους θα τελειώσει και το "βάσανο" της διέλευσης στην περιοχή η οποία είναι διαβόητη για τις κατολισθήσεις της. Προ ημερών υπήρξε μία μικρή κατολίσθηση που όμως αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά.
Το άλλο τμήμα που θα παραδοθεί είναι 6χλμ και θα φτάσει τον αυτοκινητόδρομο μέχρι το Ξυλόκαστρο. Το τμήμα αυτό έχει μεγάλη ωριμότητα και αυτή την εποχή γίνονται οι τελικές εργασίες.
Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι τα έργα αντιμετώπισαν σημαντικές δυσκολίες από την βαρυχειμωνιά που αντιμετωπίζει η χώρα και αυτό προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία στο να προχωρήσουν γρήγορα τα έργα. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που δεν παραδόθηκαν τμήματα μέσα στον Ιανουάριο όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί.
Από εκεί και έπειτα θα έχουμε την παράδοση όλου του δρόμου μέχρι το τέλος Μαρτίου που θα χαρακτηρίζεται ως λειτουργικός και του συνόλου του έργου μέχρι τον Αύγουστο με μία εξαίρεση του έργου του Υπέρ-Κόμβου του Ρίου.
Στο μεταξύ τον καλύτερό τους εαυτό έδωσαν οι εργαζόμενοι του συνεργείου που είχε αναλάβει το έργο να ξηλώσει τον παλιό, πλέον, σταθμό των διοδίων της Πατρών – Κορίνθου στο Ρίον. Το συνεργείο εργάστηκε από τις 6 το απόγευμα, οπότε και έκλεισε ο δρόμος, μέχρι το τις πρώτες πρωινές ώρες, ώστε να ολοκληρώσει το έργο, εντός των χρονοδιαγραμμάτων και να παραδώσει τον δρόμο που είχε κλείσει πριν από τις έξι τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Τα νέα διόδια στην Πατρών-Κορίνθου βρίσκονται πλέον σε νέα θέση, λίγο πιο μακριά από αυτή στην οποία βρίσκονταν στο Ρίο. Τα νέα διόδια τέθηκαν σε λειτουργία από το βράδυ της Πέμπτης και σταδιακά αυξάνονται οι λωρίδες κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου