Διεθνές Συνέδριο για την «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση»

Διεθνές Συνέδριο για την «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση»
Παράταση έως τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016 για την υποβολή τίτλων και περιλήψεων εισηγήσεων μετά από αίτημα πολλών ενδιαφερομένων.
Ακολουθεί κατάλογος ανακοινώσεων που υποβλήθηκαν έως τις Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016.
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο: http://thraki.inpatra.gr


Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής
Παντελής Γεωργογιάννης
Καθηγητής Πανεπιστημίου
  Κατάλογος ανακοινώσεων
1.       Ο μετασχηματιστικός ρόλος του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
2.       Τοπική Ιστορία, βιομηχανικά κτίρια, παλαιές και νέες χρήσις στη γειτονιά του 7ου Γυμνασίου Βόλου
3.       Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την επαγγελματική τους ανάπτυξη και το ρόλο της επιμόρφωσης
4.       Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, μέσα από το πρίσμα των υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικών της
5.       H εφαρμογή του θεσμού mentoring στο πλαίσιο του προγράμματος «Συνεργάτης Τάξης»
6.       Αντιλήψεις και στάσεις γονέων - κηδεμόνων σε θέματα σχολικής βίας και εκφοβισμού σε διαπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον.
7.       Αξιολόγηση Διδακτικού Πακέτου για το Μάθημα της Μουσικής της Γ’ Γυμνασίου.
8.       Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινούπολης
9.       Αξιολόγηση εκπαιδευτών Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης απόν τους καταρτιζόμενους
10.    Από την μειονοτική στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Κρατικές πολιτικές πάνω στην εκπαίδευση των Θρακιωτών μειονοτικών μουσουλμάνων μαθητών κατά την περίοδο 1995 – 2015
11.    Γραμματισμός και ενδυνάμωση ταυτοτήτων: Μία παιδαγωγική παρέμβαση σε μαθητές από τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης
12.    Δημιουργικές συν - εργασίες: από την εικαστική πράξη στη δημιουργική γραφή
13.    Διαπολιτισμική συνάντηση της Ελλάδας στη Μεσόγειο.
14.    Ένταξη και αποκλεισμός: το σύστημα αξιολόγησης μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο.
15.    Η αξιολόγηση της προβληματικής συμπεριφοράς των μαθητών Λυκείου από τους καθηγητές
16.    Η αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και η συμβολή του στη διαχείριση της σχολικής τάξης
17.    Η σχολική ζωή σε ταινία μικρού μήκους
18.    Η διαπολιτισμικότητα στα διδακτικά εγχειρίδια Ιστορίας: Το βιβλίο Ιστορίας ΣΤ’ Δημοτικού
19.    Σύγχρονες μορφές ηγεσίας που προωθούν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Ο ρόλος του διευθυντή σχολείου
20.    Επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης Σχολικής Μονάδας Κέρκυρας
21.    Αυτοαξιολόγηση σχολείου: από την εθελοντική εμπλοκή στην άρνηση συμμετοχής
22.    Θεωρητική επισκόπηση της αυτοαξιολόγησης
23.    Μουσική αγωγή και αναλυτικά προγράμματα σπουδών του 2011
24.    Ο Διευθυντής σχολείου και ο Σχολικός Σύμβουλος ως αποτελεσματικοί ηγέτες των εκπαιδευτικών διεργασιών
25.    Σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών - Προτεινόμενες αλλαγές και εκσυγχρονισμός
26.    Ο κύκλος μάθησης του D. Kolb. Σχέδιο μαθήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
27.    Ο ρόλος του Διευθυντή και η διιοίκηση εκπαιδευτικής μονάδας
28.    Οι απεικονήσεις των φύλων στα γλωσσικά εγχειρίδια του μειονοτικού σχολείου.
29.    Παρατήρηση & Αξιολόγηση διδασκαλίας: Μια μελέτη Περίπτωσης
30.    Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων για το Δημοτικό: Αγαπώ και συστήνω τον τόπο μου.
31.    Σε ποιο βαθμό οι ηγετικές/διοικητικές ικανότητες των διευθυντικών στελεχών των Σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζονται ή/και διαφοροποιούνται από τα δημογραφικά στοιχεία
32.    Στρατηγικές κατανόησης γραπτού λόγου στον Οδηγό για τον Εκπαιδευτικό των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Νέας Ελληνική Γλώσσας και Ξένων Γλωσσών: συγκριτική μελέτη
33.    Ορολογία: Η σημασία της για την Εκπαίδευση και η θέση της στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ)
34.    Σχέδιο οργάνωσης των διοικητικών εργασιών με τη χρήση των ΤΠΕ
35.    Το δικαίωμα του παιδιού στην πόλη: Project παιδαγωγικής προσέγγισης του αστικού πολιτισμού
36.    Παράγοντες που επηρεάζουν την επίδοση των δίγλωσσων μαθητών στις μικτές τάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
37.    Πρόταση ατομικής αξιολόγησης διδασκαλίας και κριτική διερεύνηση των χαρακτηριστικών μίας ολοκληρωμένης παρατήρησης διδασκαλίας για διαμορφωτικούς σκοπούς
38.    Η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε Έλληνες μαθητές διαγνωσμένους με ΕΜΔ, βασισμένη σε πρόγραμμα παρέμβασης με τη χρήση της πολυαισθητηριακής διδασκαλίας
39.    Σχέδιο Μαθήματος: Ο Εαυτός μου μέσα από τη Διαφορετικότητα των Άλλων
40.    Η Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας ως ανατροφοδοτικός και υποστηρικτικός μηχανισμός στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα: Ανασκόπηση συναφών ερευνών
41.    Σχολική κουλτούρα ή κουλτούρες στα μουσικά σχολεία
42.    O φασισμός θεραπεύεται με το διάβασμα. Και ο ρατσισμός, με το ταξίδι
43.    Αξιολογική αποτίμηση περιεχομένων του βιβλίου "Οδηγός Νηπιαγωγού" σε σχέση με το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ
44.    Επισκόπηση μοντέλων παρακολούθησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου
45.    Αξιολόγηση Διδακτικού Πακέτου για το Μάθημα της Μουσικής της Β’ Γυμνασίου
46.    Συσχέτιση γνωστικών χαρακτηριστικών και μαθηματικών γνώσεων μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με το βαθμό ανταπόκρισής τους σε διδακτικές παρεμβάσεις
47.    Το σχολικό εγχειρίδιο στα Αναλυτικά Προγράμματα Δ/θμιας Εκ/σης του Νέου Σχολείου
48.    Αξιολόγηση μαθητών
49.    H Aυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
50.    Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας
51.    Φοιτητές του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου  Θράκης Αξιολογούν τη Μικροδιδασκαλία ως Μέρος της Προετοιμασίας τους για τον Ρόλο του Εκπαιδευτικού
52.    Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Μαθηματικά: Η αξιολόγηση της εφαρμογής μιας μεταρρύθμισης στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση
53.    Τεχνικές αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως μέσο για τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης
54.    Τρόποι διαχείρισης του λάθους στα Μαθηματικά και αξιολόγησή του από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤρόποι διαχείρισης του λάθους στα Μαθηματικά και αξιολόγησή του από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
55.    Το σχολικό εγχειρίδιο στα Αναλυτικά Προγράμματα ΔΕ του Νέου Σχολείου
56.    Διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων 2011 και 2015 και γυναίκες διευθύντριες: η περίπτωση του νομαρχιακού διαμερίσματος Θεσσαλονίκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις