FRONT OFFICE MANAGEMENT του Νίκου Θεοχάρη κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Προπομπός.

Η 2η έκδοση του βιβλίου «Front Office Management, Οργάνωση-Λειτουργία-Διεύθυνση. Τμήμα υποδοχής Ξενοδοχείου» του Νίκου Θεοχάρη κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Προπομπός. Με το βιβλίο αυτό, ο συγγραφέας θέλει, μέσα από τις προσωπικές εμπειρίες του στο χώρο της υποδοχής, να ενημερώσει τον επαγγελματία για την καλύτερη λειτουργία του κεντρικού σημείου των δραστηριοτήτων της ξενοδοχειακής επιχείρησης, της υποδοχής.
Ο Νίκος Θεοχάρης
είναι Καθηγητής Τεχνικών Μαθημάτων στην Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου.
Σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρας και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Έχει διδάξει ως Εργαστηριακός Συνεργάτης στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Λαμίας (Παράρτημα Άμφισσας), του Τ.Ε.Ι. Πειραιά και του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (1998 – 2011). Επίσης, συνεργάστηκε με τις Ιδιωτικές Σχολές ΔΕΛΤΑ και ΑΚΜΗ, ως Καθηγητής στο Τομέα Τουριστικών – Ξενοδοχειακών Σπουδών. Επί σειρά ετών έχει εργαστεί ως στέλεχος του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Αθήνα και τη Ζάκυνθο.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα τουριστικού περιεχομένου σε επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια.
Με το βιβλίο του, ο συγγραφέας θέλησε να παρουσιάσει την εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών που εφαρμόζονται στο τμήμα της υποδοχής, μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι για την ανάλυση και την επεξεργασία των θεμάτων χρησιμοποιούνται παραδείγματα που αντλούνται από την επιχειρηματική πραγματικότητα και δεν αποτελούν μόνο θεωρητικές προσεγγίσεις. Θέματα όπως οι λειτουργίες διοίκησης και οργάνωσης του τμήματος της υποδοχής, οι κρατήσεις δωματίων, οι διαδικασίες άφιξης, παραμονής και αναχώρησης των πελατών, η τουριστική νομοθεσία και η ασφάλεια του ξενοδοχείου, αναλύονται στο βιβλίο διεξοδικά, με βάση πάντα τα σημερινά δεδομένα και τις σύγχρονες απαιτήσεις. Ο συγγραφέας επιθυμεί να συμβουλέψει και να καθοδηγήσει τον επαγγελματία σε ζητήματα που γνωρίζει ότι προβληματίζουν τη σημερινή ξενοδοχειακή επιχείρηση, όπως η παροχή υπηρεσιών στα ΑΜΕΑ, κάτι που παρουσιάζεται διεξοδικά στο βιβλίο.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις